Summa sidvisningar

tisdag 4 april 2023

Glad Påsk!




Våren har kommit till Apelviken.  I några dagar har det varit vindstilla och solen har tittat fram. Väl i lä har det varit riktigt skönt. Åh, vad jag har längtat efter våran altan och solstolarna. 

Trots fint väder har min symaskin fått jobba.Det har mest blivit #bambiväska och #bambinecessärer. Tygerna jag använt mig av kommer från #butikenannalunda i Ängelholm.

Det är roligt att sy dessa förvaringar och då även med eget mönster.Efter påskhelgen hoppas jag få tid till att konstruera ett nytt väskmönster. Innan var jag ingen väsktjej, tyckte inte det var så kul att sy dessa förvaringar. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig och så har det blivit.


Med dessa rader önskar jag er alla En riktig Glad Påsk. Njut av ledigheten.❤️🦌




2 kommentarer:

Betsafe sa...

Thanks for the great work you've done on this blog

Susan sa...

Some great pictures, and projects. I hope you had a scrap happy day!