Summa sidvisningar

söndag 21 maj 2023

Äntligen!

….. går vi mot varmare väder och det är så skönt för både växter o människor.  I några dagar nu har det varit helt underbart.Nu väntar mina tomatplantor , gurka o paprika på att få komma ut o växa till sig samt leverera grönsaker.

Sömnaden är lite svårare nu när solen gassar men det gäller också att ta vara på den. Men så är det på vår och sommar.I veckan så är det säsongs slut för mina kurser. 

Jag har sytt lite väskor o necessärer som jag tagit med till butiken på Kungsgatan 3 här i Varberg.Där jag och de andra medlemmarna i Konsthantverkarnaivarberg visar o säljer våra alster. 






Ny vecka nya möjligheter/ Bambi ❤️🦌

3 kommentarer:

Catarina C sa...

Vilka fina förvaringar du har sytt till din försäljning!
Kram Catarina

Anonym sa...

Tack, snälla!!❤️🦌

Star Games sa...

Thanks for your commitment to making this blog so helpful