Summa sidvisningar

måndag 26 januari 2015

Välkomna till Visa och Berätta måndag!!!



Vill även idag börja med och TACKA er alla som har länkat och INSPIRERAT oss alla här på min blogg de sista två måndagar då jag legat vid poolen och latat mig i Egypten!!Nätet i detta land är under all kritik och därför har jag inte kunnat tacka er på era bloggar utan gör det så här istället.

Tack till er alla!!!!

När jag väl var hemma i fredags så hittade jag ett falskt Log Cabin mönster som två fantastiska quilt kvinnor Gunilla och Vivianne sytt upp och visade dels mönstret men också  sina färdiga quiltar på sina bloggar.
Nu hoppas jag att ni vill länka era bloggar idag till Visa och Berätta så alla får se detta roliga och förtrollande mönster och Era färdiga quiltar!!!Tack för eran INSPIRATION!!

Som vanligt måste jag ju testa......



 
 
 
 
 
Som ni förstår så har min symaskin och jag fått jobba sedan jag kom hem. och jag har säkert också vänt ett och annat block fel i farten men det bjuder jag på.....Nog om mig och mitt.... nu väntar jag med spänning på era bidrag så Välkomna mina vänner till Visa och Berätta måndag.

1 kommentar:

Turid sa...

Jeg fikk skikkelig inspirasjon av innlegget til Britt-Inger, og bare måtte starte et nytt månedsprosjekt. Håper flere kan bli med, for dette var moro.