Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

Vilken härlig dag....

...det kommer att bli,,solen skiner och fåglarna kvittrar.
Tyvärr så hostas det fortfarande inne ..,men vad gör det om hundra år.

Idag skall här röjas och köras bort till återvinningen och det skall bli så skönt att få rensat upp.För det som gömms i snö kommer fram i tö.....

Igår så sydde jag på Marias utmaning och kom en bra bit på väg,,tyckte jag ,,men ser jag i min hög så tar det inte alls på scrapsen...
Imorgon är det sydagar igen här i viken ,,så jag får nog ägna min dag till förberedelser inför detta.

En liten bild kommer idag också,,rött är sött heter den!!

Kram på ER!!!

6 kommentarer:

Wivi sa...

Även i storstan är det strålande väder och det är så varmt att jag kunnat öppna ett fönster och sitta med nosen i solen i en dryg timme.
Snart ska jag iväg och spela boule.
Kram

Maja sa...

Snyggt rödvitt arbete!
Härligt!!!
Vi hörs!
Kram

evaj sa...

Skall försöka orka mina träffar imorgon.... Maria men är hemma en stund efter 14.00 kram till dej

annemarlen sa...

Riktigt tjusigt med de röda tygerna!
Sicken eländig förkylning som inte ger sig.

Kram!

Kerstin sa...

God morgon, Eva!
Jag läser din blogg varje dag men det är så sällan jag skriver nåt... Nåja, nog om det. Vad jag ville säga är att jag alltid blir så himla glad när jag läst "Bambisyr med sin Quiltglädje!" Du är så otroligt positiv i alla väder, "Vad gör det om hundra år!" t ex.
Like!!
Kram, Kerstin
PS. Snyggt rött! DS

evaj sa...

Hej Kerstin!!!! Tack ,,, Gud va glad jag blir av din kommentar...detta stärker mig oerhört..
Speciellt nu när huvudet är som en stor badboll....denna förkylning vill så gärna knäcka mig ,, men så är jag ju himla enveten ..och vi är två om det hela o jag ligger nog lite på plus..
Haft en trevlig sy fm . Med vänner o strax skall jag på träff nr två.kram på dig