Summa sidvisningar

måndag 2 april 2018

Visa och Berätta måndag!!



Varmt välkomna med eran inspiration idag!!


 Här kommer min till er och jag kan väl säga att det är en av mina favorit sömnader..dessa underbara förvaringar av två 30 cm tygbitar plus avslutningskanter och ev. om du vill dölja sömmen så går det någon remsa dit också.Dragkedjor och kläppar kommer givet till och ofta sätter jag två i varje förvaring.

 Jag hoppas att eran påskhelg som nu går mot sitt slut har varit bra och att symaskinen fått ett litet besök också.Jag drog inte till Blåkulla i år utan stannade snällt hemma hos min Rutkock och min Janne!!



 BAMBI!!





Och några fler ...inspiration!

















3 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

So many little bags, very cute!

Quilt och Sön sa...

Förvaringar/necessärer är kul att sy tycker jag med!
Tack för inspirationen idag!

Miaismine sa...

Your fabric choices for the pouches is so bright and cheerful! That cat fabric is fun and playful! Thank you for sharing!