Summa sidvisningar

måndag 9 april 2018

Visa och Berätta måndag!!! VÄLKOMNA!!!

Dagens Visa och Berätta måndag är nr 240!!!


 Helgen har jag tillbringat i Förslöv och Butiken Annalundas syhelg i Kulan.Vi var ett 20- tal Sytjejer som var där och jag var då en av dem alla .Inbjuden av Anna Ericsson som inspiratör och spillevink!!!
 Jag hade ju med ett förslag till denna syhelg om en liten mysteriquilt som vi kunde sy  på våra tre dagar och så blev det.
Men så undrade Anna om hon fick bjuda in sina kunder och  vänner hon har på sin FB sida /grupp och då Butikenannalundas Kreativa Tråd ..Givet svarade jag ..vad annars!!




Och på hennes grupp sida där blev det en fantastiskt intresse! Själv kan jag säga ...jag blev lite orolig..nervös och tänkte hur ska detta sluta..... Men just nu kan jag bara säga positivas ord och jag tror att Anna men speciellt lilla jag är såååå glada!!! Så många positiva ord vi/jag fått tusen tack mina vänner!!


 Vill ni som inte är vänner med Butiken Annalundas Kreativa Tråd sök då på Face Book och den gruppen så ligger mönstret där till denna mysteriquilt och även du kan sy den hemma!!






Detta var all min inspiration till Er idag !! Nu väntar jag på eran.// kram Bambi



7 kommentarer:

Catarina C sa...

Så fin din mysteriequilt blev och din löpare också!
Kram Catarina

Heléne Quilt och söm sa...

Tack för roligt evenemang i helgen!
Kram

Denise sa...

This is gorgeous

Tu-Na Quilts sa...

Thank you for letting me link my projects. Quilting is so fun.

Miaismine sa...

I always wanted to make a black and white quilt - but after seeing your beautiful blue and white quilt - I must make one as well! Thank you for sharing!

Lappedamen sa...

Flott mysteriquilt. Lekkert med blått og hvit.

cocoya sa...

How wonderful! Congrats!

บาคาร่าออนไลน์
Gclub