Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2018

Vad glad jag är!!!




Och stolt!!!





En dag blev jag tillfrågad av redaktörerna Wenche och Annika om att vara en av tidningens designer!!!
Som ni förstår blev jag så glad men också lite förskräckt ,klara jag detta ..är det något som duger .Som ni förstår gick det många tankar genom mitt huvud.
Men så tänkte jag att efter nästan 40 år med min hobby vore det kanske dax..

 Så svaret blev givet JAAAA

Och som ni kanske sett i tidningen så är mina  Farfalle quiltar införda!!!

Våran svenska Fat Quarter tidning och Quiltemagasinet har gått samman och i Sverige då med svensk text samt norska givet i Norge men hur det är i våra andra skandinaviska länder vet jag inte!! Detta nummer är nr 2.

Har ni inte tidningen finns den att köpa i quiltbutiker eller så kan ni också bli en prenumerant.

Stolt och glad är jag och just nu   och mina tyger och jag leker tillsammans  lite
X-tra och allt är så roligt!!


Eran Bambi!!💝

6 kommentarer:

chrisknits sa...

How wonderful! Congrats!

Birthe Marie sa...

Så spennende at du er en av designerene: Jeg har ikke fått magasinet enda, men har sett den digitale utgaven. Din Farfalle quilt er veldig flott! Jeg syns det var en god ide og slå sammen Quiltmagasinet og Fat Quarter. Nå gleder jeg meg til magasinet kommer og jeg kan holde det og bla i det. :-)

annemariesquilt sa...

Gratulerer!! Kjempeflott mønster fra deg :-)

cocoya sa...

Thank you for letting me link my projects. Quilting is so fun.
บาคาร่าออนไลน์
Gclub

Unknown sa...

site web check read the full info here good quality replica bags blog here company website

didey sa...

additional reading try this site you can try these out original site this link click for more