Summa sidvisningar

måndag 26 december 2016

Årets sista Visa och Berätta måndag!!













VÄLKOMNA!!!!!! Åren går men vårt sy intresse består!!ELLER hur?? 

 Tänk en gång när jag började här med min blogg och vi var då många som kom från Zoomin där vi umgicks. Det var inte så enkelt att få det här ..blogspot... att fungera men med lite tur och hjälp bl. a av Maria Majas paradis ..... vet inte om hon lagt ner sin blogg nu men den är inte så där väl uppdaterad men hon syr fortfarande ...hoppas jag, så blev det hela bra och idag är jag iaf. väldigt stolt över min blogg .


 Men idag är jag mest stolt över alla Er som tittar in njuter hoppas jag och skriver en kommenter och till  alla ER som dessutom vecka efter vecka inspirerar och länkar hit!!Fantastiskt!

 Besöks antalet är nästan uppe i 860.000 besök...bugar och niger !! 

Det får våran hobby att leva vidare utvecklas och jag är alldeles övertygad också om att vi skall nå de yngre  som kommer att föra våran fantastiska hobby och tradition vidare!! Här hos mig görs det verkligen försök!!

 Så nu hoppas jag ni har mycket att visa upp idag och inspirera med för nu är ju alla hemligheter öppnade och kan visas här...så välkomna. Själv visade jag mini twister(2,5x2,5) i fredags och idag så får det bli Lill Twister 5x5 inch block storlek och en liten vårduk ...jag hoppas den kommit fram och är öppnad!! och med den sömnaden finns det säkert lite små mini twister kvadrater kvar att sy.... ihop till minitwister duk  men det får blir nästa år det! Jag hoppas ni haft en fin jul med nära och kära... Och nu önskar jag Er välkomna till Visa och Berätta måndag!!Årets sista!!







1 kommentar:

Quilt och Söm sa...

Årets sista! Tack för all inspiration du och alla länkande bloggare har gett under 2016, ser fram emot 2017. God fortsättning på helgerna.
Kram Heléne