Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Måndag!!

Och fru Johansson har vaknat på fel sida känns det som idag.Det blev ingen bättre sida trots en lång promenad,och det lilla högst upp blev genomblåst!!
Solen visar sig även idag.Så därför har jag inget att skylla på...men det känns som jag kokar över.Varför?? Vet inte.....
Jag skulle kanske behöva en uppmumntran...

Jag har iaf . sytt och broderat några sminkhanddukar till ,,,Wilma,,givet får Maja också använda dem.Det skall bli deras höstpresent när de kommer ner och hälsar på oss nästa vecka.


Det blir en handduk , till varje dag i veckan.
Jag skall fråga Linnea också om hon vill ha ,,men tror inte hon börjat  med sminket ännu.OCH jag vill ju inte skynda på det hela heller... men matrial finns!!

Skall nu sätta mig tror jag och surfa runt (kanske är det idetorka det hela beror på) och se om mitt allmänna tillstånd blir på en bättre sida.....

KRAMIS , KRAMIS

8 kommentarer:

Immi sa...

Va söta och användbara handdukar, men kanske lite för fina för sitt ändamål:O)) Ibland har man vissa dagar som man inte trivs med sig själv, det rättar nog til sig till imorgon:O)) Kram Immi

Wivi sa...

Ta en kopp kaffe och något gott därtill så kanske du blir på bättre humör.
Här är bara grått och trist och förkylt så det blir man INTE glad av. Att klappa lite tyger kanske piggar upp?
Kram

Bettan sa...

Vilka söta små handdukar, sånt går säkert åt i massor när man håller på med ansiktet, krämer, smink osv..Klart du hittar inspiration och blir på bra humör vad dagen lider...sätt näsan mot solen och bara suuug i dej av den värme som finns kvar i den. Lycka till. Kram sytanten

Anonym sa...

Söta handdukar! Här kommer ett gäng virtuella kramar, Gunilla G

anki sa...

Jättekul ide med handdukarna tycker jag. Fina också vart de.
Tack för den ide´n.
Kramisar o passa på o njut av solen blir nog lite i morgon med...

Berit sa...

Det ser godt fint, og spændende ud.

Anonym sa...

Du måste faktiskt ha någon dag som är idag, du gör ju alla glada och inspirerar VÄLDIGT många god natt kramisar från märit

Maja sa...

Det är helt ok att slå en signal och "tjöta" lite när saker inte är som de borde.
Sminkhanddukarna är för fina för att använda!!!!
Kram!