Summa sidvisningar

fredag 18 februari 2011

En liten utmaning...

...  landade i Varberg för ett tag sedan.Och den som var avsändare ,ja, det får ni gissa....
I kuvertet låg följande


Av en eller annan anledning så tog det lite tid ,,det där sista ni vet ..pricken över iet!!
Så lagom till Alla hjärtans dag hade jag tänkt att duken skulle blivit färdig .Då hade den helt plötsligt fått ben och var borta.Efter mycket letande så låg den plötsligt, mitt framför näsan(känner ni igen detta??) på mig!!


Nu blev duken iaf till slut så här!!



Maria , http://www.majasparadis.blogspot.com/  tyckte att vi skulle sy ett hjärta varje månad och inte bara i februari. Klart man tänker deltaga i en sådan utmaning.Så detta blir väl mitt bidrag för denna månaden.

Igår träffades vi och sydde på våra olika projekt hos KviltSYstrarna,och hade det mysigt och glatt.Inga-lill och Helena hade med var sin  underbar quilt.Jag hoppas få de bilderna skickade till mig ,så ni andra också får njuta.För som vanligt satt mitt chips till kameran i min dator.....hemma....

Fredagskram på Er och ta vara på varandra!!

9 kommentarer:

Gudrun sa...

Hjärtan är alltid lika gulligt!
Härlig duk.

anki sa...

Hjärtan är fint! Duken blev jättefin!
Kramiz

Maja sa...

Förstår inte vad du har för vänner som "tvingar" dig att sy;) Februaris hjärta är inte sytt än, men det kommer! Kram Maja

evaj sa...

Tack Gudrun och Anki!!!
Nej Maja ,,jag förstår heller inte detta!!!Kramen på ER alla tre

Wivi sa...

Vilken söt duk! Hoppas jag hittar lite syglädje på mässan imorgon. Kram

evaj sa...

Å Wivi va kul,,insup all syglädje och lagra det!!Kramen

Annika sa...

Jättefin hjärteduk - blev glad av att se den!

Carina sa...

Vilken jättesöt duk det blev !

evaj sa...

Tack Annika och Carina oxså,va gulliga ni är.Nu väntar duken och jag på våren!!Kram