Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Söndagsmorgon......


    .... och jag vaknar med en ""data""baksmälla idag.Efter att suttit igår och försökt få ordning på denna hemsida igår hela dagen.
Maria och jag talade med varandra ett par ggr via Skype,och gav varandra tips och råd.Tack gode gud att denna länk finns,för annars hade vi blivit luspanka med tanke på telefonräkningen!!



Jag har hittat en del av er zoominar här på blogspot nu och det är så roligt ,men saknar många av er ännu.Men Rom byggdes inte på en dag,heller!!sägs det .

Har läst på Agnetas sida där hon tipsade om en adress till webbfoto med svensk text.Nu är nog Bami ute på hal is igen,,men var inne och kollade den sidan.OCH vips så finns jag på Picasa webalbum Eva Johansson.
http;//picasaweb.google.com/home
Som det kan bli!!men Tack Agneta för ditt tips,saknar nämligen  galleriet här på blogspot....


Idag får jag väl ägna mig åt mannen ,för han trodde jag rymt igår.Sedan har jag ju en man till som vill ha besök.....

Kramar på er alla <3<3




6 kommentarer:

Birgitta i Gävle sa...

ja, nog blev det en rörig dag igår.
Man "får" ju Picasa på nåt vis när man bloggar här. Det jag inte har fattat är hur jag hittar bilderna från min blogg - när jag skriver alltså. Du kanske kan berätta!

evaj sa...

Mina kom bara fram,VIPS,så fanns de där.Detta är data detta!!
tryckte på någon IKON och så låg alla där i olika album...Kram

Maja sa...

Godmorgon Bambi!
Det där med picasa får du nog förklara, men idag är jag trött!
Kram Maja

pialuttan sa...

Hej Bambi!
Kom du och kolla på min sida så kan du själv lägga in den i din lista, jag behöver inte bjuda in!Nu tar jag en datapaus för det blir bara rörigt ibland känner jag! kramar, pialuttan
http://pialuttan.blogspot.com

Birgitta i Gävle sa...

Jag får svara dig här, angående vadd, nu när vi inte har någon svarafunktion längre.
Om jag inte har billig vadd från Slöjdkompaniet hemma så köper jag tunn och billig vadd i affären här i stan. Den dyra fina 80/20 spar jag till täcken och sånt.

evaj sa...

Hej Birgitta!!Jag hade gjort likadant!!Kram