Summa sidvisningar

fredag 2 april 2021

Finish it up Friday!!

 





Förra veckan visade jag väskor och idag blir det lite mindre förvaringar som necessärer.

Dessa små har det blivit ganska många av genom åren och de är väldigt  roliga att sy dessutom tycker jag.

Jag blir ju väldigt sugen på att sy just denna modellen då jag finner ett sött tyg som passar.

Till idag så har jag använt tyg med katter och de är ju riktigt söta  eller hur ?

Sök på Light Aqua Standíng Kittes Digitally Printed från Butiken Annalunda och i deras webb shop.




För att det ska bli rättvist tar jag väl ut slumpvis några till allt för att inspirera.












Kanske hinner just du också sy några nu i påskhelgen och sätt gärna In-R-Form som vadd den hittar du i samma butik som ovan och finns också att beställa i webben.


Lycka till!!


Jag vill önska ER alla EN riktig Glad Påsk!!!Bambi

1 kommentar:

Lappedamen sa...

Veldig flotte necessärer, spesielt den med kattungene. Takk for inspirasjonen.