Summa sidvisningar

måndag 22 mars 2021

Show and Tell Monday!! NR 427

 



Nu går vi mot ljusare tider och detta är så härligt!!Något varmare är det också och min näsa har varit riktad mot himmelen i några dagar,Har suttit och njutit på altanen och där  har det varit så gott och "varmt".

Då och då har jag varit inne och grejat städat sytt och städat!!Nu när solen kommer så syns all ludd från tygerna så mycket mera och speciellt från de svarta!!!





Nu finns mina grytlappar och många andra par hos Konsthantverkarna Västra Vallgatan 41 här i Varberg till försäljning.

Nu på onsdag slår vi upp portarna kl.10.00-15.00 Fredag14.00-18.00 Samt lördag 10.00-14.00

Denna nya och orörda vecka som ligger framför oss och det är så spännande.Vad jag vet av den så är det att mina sygrupper väntar på ett nytt mönster att sy till påskveckan ....vi få väl se vad det blir!!!



Kram Bambi

Inga kommentarer: