Summa sidvisningar

måndag 10 juni 2019

Visa och Berätta måndag!!Nr 334





När jag skulle skriva in dagens datum så blev jag snopen redan den 10Juni.Oj oj vad fort det går.
Vädermässigt har det varit den varmaste dagen detta år sedan regn och blåst och nu är det sol igen .Typisk svensk sommar.
Jag håller alla tummar för fint väder i slutet av veckan då vårat barnbarn Wilma tar studenten.


Eftersom det varit regnigt några stunder i veckan så har jag sytt och sytt och då klart en mys quilt till soffan eller något liknade.
Det är ett  16 Patch HST block med stjärnor och som passar att visa upp här  i dag och med detta block och quilt hoppas jag det kan inspirera ER att sy.













Vidare kommer det två nya block också precis som vanligt!!







När ni läser detta är jag på väg mot Förslöv och Anna samt Butikenannalunda.Det skall bli så mysigt att få åka dit och botanisera i hennes härliga butik.

Önskar Er alla en fin måndag!!Bambi



2 kommentarer:

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

I love those bright blocks in the middle of your quilt! Pretty variegated quilting thread too!

Denise sa...

Lovely stars.