Summa sidvisningar

torsdag 13 april 2017

Present nr 2




Igår kväll när jag kom hem efter en lång  Sydag lite trött o sliten men så nöjd med våran sy dag då väntade ett litet paket på mig som post nord kommit med.

Med en stor spänning öppnade  jag detta och där låg en present till mig .. något av det bästa jag vet tyg!!!!

En stor bit tyg!!!!

Och med en påskhälsning från fina Dolores med bloggen dollandesign.Tack snälla du och på Messenger finns ett brev från mig!!


Idag har  jag  på papperet börjat min påsk ledighet.... och då skall jag njuta av att testa vissa block som kanske dyker upp på olika träffar  här i Varberg , Förslöv eller någon annanstans ... vi får se !!

Trevlig skärtorsdag!!  Önskar Bambi

1 kommentar:

Catarina C sa...

Vilket läckert tyg du har fått i present! Ha nu en skön och Glad Påsk! Tyvärr blir ju inte vädret så bra, men vi kan ju roa oss ändå! Kram Catarina