Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2016

Visa och Berätta måndag!!




Snart lämnar vi vårmånaden Maj och går in i sommaren Juni med början på onsdag!!Denna först sommardag blir en spännande dag här i Viken då det är en säsong avslutning här på mina Quiltcafeer!!Och om man får tro SMHI blir det soligt och varmt just den dagen vilket jag hoppas på.För då kommer jag att behöva vädret på min sida eftersom jag tänk ha en lite utställning ute i det fria.... Så här och nu så tänkte jag idag visa en liten "utställning" av gamla alster och hoppas med detta att jag kan inspirera er alla här idag för ett besök hos eran Symaskin......







Varmt välkomna att länka men också att vara med och inspirera!!

5 kommentarer:

Helena sa...

Wow, så många superfina alster du visar. Verkligen inspirerande.

Anonym sa...

Jösses människa, så mycket fint du sytt!!!! Du är verkligen inspirerande!!! Tack!!

Unknown sa...

What a colorful projects and patterns. Your work sure inspires! Hope you have beautiful wether this summer!

Quilt och Söm sa...

Idag var det mycket fina alster för att inte prata om färgglada!!
Kram

2ne sa...

Mange flotte quilter her - fargerike og fine :-D