Summa sidvisningar

söndag 6 september 2015

En intensiv vecka!!







...har det varit men så rolig !!Att få botanisera i quilt affärer tillsammans med andra liksinnade och byta ideer och inspirera varandra i våran underbara hobby!!

Jag talar om veckans Quiltrally !!

Min vecka har jag tillbringat mest bakom min symaskin och för sökt få klart några quiltar som jag skulle eller ville ha med mig till Anna i Förslöv dit jag var inbjuden igår och dema lite olika mönster och tankar.
Och jag lyckades faktiskt få klart det som var på G och mina tre nya projekt fick åka med och visas upp .....



 
Gunilla var också X-tra hjälp denna sista quiltrally dag  och hjälper här Karin .

 
Jag demonstrerade i Annas Växthus som var fylld med rea tyger quiltar Charm Pack Candys och mycket mera quilt godis och även kaffe fanns där vilket vi alla behövde för då och då öste regnet ner.
 

 
 
Även denna dag fick jag med lite mera tyger hem i väskan för vem kunde motstå bl. a dessa ljuvliga jultyger som låg i hyllorna  och även nytt var flanell i Charmpack......
 
En härlig dag var det och tack alla tjejer som kom och hälsade på mig!!Nu syr vi va????
 
Bambikram!


3 kommentarer:

Quiltstickan sa...

Så mumsigt med alla tyger😊

Anonym sa...

Mycket fint där, synd att det ligger så långt bort!

Julie sa...

Sounds like a fun retreat time you had! New fabric is so hard to turn away from, and you seem to use so much as many quilts and projects as you do. Glad it went so well for all.

Julie @ Pink Doxies