Summa sidvisningar

torsdag 12 december 2013

Tripp trapp trull.....

   



Mera necessärer kommer här....




med linnetyg och quilt tyger..spetsar och band.
Konstigt nog är de kvar här hos mig och hm så väntar centrallager B eller skall jag ta dem till julklappar???

Kan säga att jag blev lite förtjust i just dessa linnetyger och det enfärgade tyget har jag fått tag på hos Anna .Ett stadigt tyg men lite tunnare än mina egna inköpta  linnetyger och ett mycket bra tyg som också passar till vanliga quilt tyger samt enkelt att skär i.

Hur har ni det då i dessa stressiga tider?? tar ni det lugnt eller bakas städas det inför våran stora helg som kommer närmare och närmare??Själv så gillar jag läget tar det himla lugnt och bara njuter av att vara ledig ....
men ledig är jag bara ett tag för även här kackas det på dörren och dagarna springer iväg!!Hur som helst är det....
Torsdag och länkardag till Kelly....  http://myquiltinfatuation.blogspot.se


Idag blir det ingen ärtsoppa ,min Rut kock har fått ledigt och jag får väl se vad jag kan fixa till!!Bambikram

Inga kommentarer: