Summa sidvisningar

tisdag 5 februari 2013

Fortsättning!!




Min vita vecka fortsätter...
Det är lite hopplöst att sy med i färgglada tyger ,,samtidigt som man bara syr i vitt,,,färgade trådar fastnar under det vita arbetet och det är ett evigt plockande...Luddet från symaskinen kan också ge "smutsfläckar""på det vita ...
Så därför är det en av anledningarna ,,att det bara blir en vit vecka här hos mig just nu....

Igår så sydde jag en lite ny löpare till soffbordet...mycket enkel ,,blev det...




och en spetskant blev det också....men himla mysig!!



Nu Gekås,,,

Tisdagskramar till er alla från Bambi!!

8 kommentarer:

Birgitta i Gävle sa...

En så romantisk löpare du har sytt. Jättefin.
Jag är inte ett dugg avis på dig som "måste" åka till Gekås, men ha en bra dag och jag hoppas du är en sån som njuter av att shoppa på såna ställen.

Maja sa...

Snygg, supersnygg!!!
Shoppa väl!
Kram

Gudrun sa...

Vitt är alltid så vackert!
Gäller att inte spilla bara:-))
Kram

Berith sa...

Är allt vitt kan man i värsta fall ta klorin.

Quiltstina sa...

Vitt är vackert! Fint med Dumblekolan som effekt.

Wivi sa...

Kram från en som inte är vit längre :-)

RyumQuilt sa...

Så lekkert det var med bare hvitt :-)

Helena sa...

Åååh, det är så här man ska sy. Bara vitt. Urtjusigt. Känner att jag ska tänka om och handla hem en massa vita tyger.