Summa sidvisningar

lördag 22 september 2012

Godmiddag ...




..mina läsare,,,,idag började dagen med ett dataproblem,,som vanligt,,,Själv börjar jag bli van nu ,,men fy vad deppig och arg man kan bli.Datan  ska ju fungera ,,eller hur,,,min käre make och jag har båda  drabbats av detta virus,,,vilket vi kanske inte hade trott för ett antal år sedan,,och nu blir vi skogstokiga när det inte fungerar...känns det igen??

Nog om detta!!Gårddagens väder gjorde att det blev en sydag ,,med max utdelning,,,städningen fnns kvar tills idag ,,om jag är intersserad!!

Än är  det mulet ute idag ,,solen den försöker... ,, så nu får vi ta en lite senare  promenad än vanligt ,,bättre sent än aldrig heter det ju....men först skall jag visa er  en julduk ,,eller löpare rättare sagt ,,som nu är helfärdig...





Det gäller att vara ute i god tid,,,,för snart väntas det säkert lite glöggkvällar och då är värdinnepresenterna färdiga.....


Kram

7 kommentarer:

annemarlen sa...

Äntligen lite datatid för mej...
Härlig löpare du gjort. Skönt med sömnadsintresse när dagarna är regntunga.
Här har skapats mycket under veckan ser jag. Mysigt.

Kram o ha en trevlig helg!

Vera Holmgren sa...

Fräscht med rött och vitt!

Wivi sa...

Vilken söt jullöpare.
Här har inte sytts ett stygn sedan jag kom hem från semestern :-(
Måste röja i syrummet så att jag kommer in där.
Kram

Dollandesign sa...

Det var en ljus och fräsch jullöpare Du har sytt, tycker jag. Inget fel i att vara ute i god tid. Det är ju inget "bäst före datum" på en kviltad sak. Eller hur?

Dollandesign

Catarina C sa...

Håller med dig, det här med krånglande datorer kan man vara utan, ska bara fungera. Söt julduk du sytt och bra present! Ha fortsatt trevlig helg! Kram

Maja sa...

Jättesöt löpare. Ska nog veva fram en sådan någon dag!
Datorer SKA fungera.
Ibland blir jag bara så trött på dom!!!
kram

Bibbi sa...

Veva fram ser jag att ni kan göra... här gäller det att skära om det ska bli nåt!! Men den blev allt jättefin din jullöpare... se bara till att inte spilla på den!!
Kram