Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2012

Misslyckande!!!

Inlägg nr två idag kommer här!! Denna fredag är det sista dagen på Augustis och Marias tidningutmaning. Väntade ju på posten som också kom med ett kuvert ,, men tyvärr så var det lite fel på handtaget jag tänkt!!Så av det blev det inget.... Med andra ord är min väska bara halv.... Och utmaningen denna månad gick åt skogen....men håll till godo ändå... Ambitionen den var iaf på topp.. Och själva mönstret på väskan är jag stolt över.. Har haft en liten bild från en Lena tidning tror jag det är,,, och översatt detta till min egna väska,, som nu kommer att få bli min nya kursväska,, byter gärna den mot en Ikea kasse.

Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll!!kram

4 kommentarer:

Maja sa...

Jättesnygg, Eva!
Vad är väl ett par handtag,ändå?
Har du bild på originaltidningen så vore jag väldigt glad!
Vi vill ju inspirera och visa var man kan hitta ursprunget!
Kram

evaj sa...

Nej jag har ju inte det Maria,,, tyvärr tyvärr,, då hade jag ju visat det. Men det är en gammal tysk tidning Bilden kommer ifrån,,,och som sagt jag tror det är en Lena!!kramkram

Käranån sa...

Tråkigt det där med handtagen men väskan är ju jättefin!!

Unknown sa...

buy replica bags e76 j1v08s3k97 best replica designer j37 s4q15a2x07 high quality designer replica q24 n7p54v7v13