Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

En dag.....


Denna lilla ruta ,,eller block vill jag hjärtligen visa er idag!!Och hjärtat är till er från mig!!

Idag har min dag varit lite jobbig av personliga och gammalt ,,vet inte om jag skall kalla det groll,,eller besvikelse.Så är ju livet ibland ...men jag har stärkt mig och suttit på altanen hela dagen i solen...Nu tror jag det känns bra igen och jag kan nog återgå till mitt normala jag.


Maria och jag har skypat idag några gånger och UTBYTT lite inspiration!!
Den bild jag la in igår ,,så var det ju kameran som hittade fel på min utläggning av block,,,och detta är ju ett bra hjälpmedel ibland.Men även på den bilden ni såg igår så fanns det ,,tack Maria,,ett nytt mönster,,som också skulle gå att sy..Denna Maria med sina vakna ögon ,,tänke er Maria ser och Eva syr ,,fel!!!Låter inte detta som en bra idè??

Ni får bilden igen, här ..leta gärna och se om även ni hittar erat  nya mönster!!




OCH  jag ser givetvis fram emot många kommentarer,,och då får jag även kankse några ideer och det är just vad jag behöver IDAG!!!


Kramis på er och ha det!!!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for hjerte, en koselig hilse fra deg til meg. I dag har jeg hatt en hjerte dag. Ei syvenninne var på besøk, vi skulle kose oss med litt håndsøm. Men det ble så mye å se på og kjenne på av stoff og prosjekter at vi rakk ikke å sy ett sting. Med andre ord en helt toppen dag....
Jeg klarer ikke se noe feil eller annet mønster, men det er nok fordi jeg har andre prosjekter inne i mitt hode. Bra at dagen ble bedre for deg, du er ei så positiv jente i din beste alder som stadig oppmuntrer meg med dine fine ord her. Ønsker deg og dine en "glad påsk" Quilte klem fra Hilde

Maja sa...

Ha, där fick jag för att jag påpekade vissa saker!!!
Ibland så skulle man kanske lära sig att hålla tand för tunga!!!
Fast jag gillar det nya mönstret;-).
Tack för hjärtat!
(Hoppas att det gäller mig också).
Kram

annemarlen sa...

Ett hjärta tillbaks till dej. <3

Nåt nytt mönster ser jag inte. Men blocket som ligger fel uppe till vänster :))

Kram o trevlig helg!

Bettan sa...

Tack för hjärtat!! Väldigt vackert. Trevlig helg!!!!Kram sytanten

Lena P sa...

Skickar ett hjärta tillbaks, vissa dagar kan kännas tunga men tur att man har en trevlig intresse.

"fel" vi har en i våran sygrupp som alltid gör något som avviker mot resten, det är hennes grej.

Här snöar det nu på morgonen :-(

Kram Lena

Mona sa...

Så flott det ble med hjerte på midten. Kjempeflott. Likte også veldig godt de søte, sarte blokkene du har sydd. Ha en super helg.

Anonym sa...

Snygg! Vad heter det mönstret!
Kram Lena i Halmstad