Summa sidvisningar

onsdag 26 oktober 2011

Nu gäller det....

idag så gäller det att få till det hela dagen..Förstår inte riktigt vad jag sysslar med.men syr det gör jag!!
På fredag så kommer de första barnbarnen till oss direkt efter skolan med tåget.Då gäller det ju att jag har städat och röjt bort en del av alla mina alster som ligger halvfärdiga.
Så idag skall det monteras och quiltas..hinner jag få på lukkekanter också, är jag glad.Då kan jag ju sitta och handsy till veckan.
Hoppas iaf att det hinner quiltas,så får det bli som det blir,när de små är här....små och små ,,men så är de för mig,i mina ögon..De två andra kommer i början på veckan,och Kjell och jag skall få rå om alla fyra,under deras lov !! Det ni ..
Just nu så har jag inte kommit längre än så här,,,men så finns det en till hög med objekt!!detta tar vi en annan dag!!



Kramar från en stressad bambi!!!

7 kommentarer:

Wivi sa...

Ta det lugnt, stressa inte - det är inte nyttigt. Tror inte barnen bryr sig om det ligger några handarbeten framme.
Kram

Anonym sa...

Säger som Wivi, stressa inte och dom måste väl va vana vid att det ligge saker här o där, det är mina och då kanske dom kommer på något dom vill ha OCH det är ju roligt men men jag gör ju samma som dej , stressar och packar och och kramis märit

Kerstin sa...

Hur får du ihop alla extra timmar till ditt dygn - jag har bara 24...!!
Läser din blogg dagligen och blir alltid glad när jag läser den! Ha ett trevligt höstlov!
Kerstin i Höör

Maja sa...

Tur att ingen ska komma till mig, för här ligger det saker överallt och jag orkar inte städa!!!
Kram från en sisådär stressad Maja

Immi sa...

Det blir säkert jättebra, barnbarnen är nog bara glada åt att få vara hos er, de ser inget som ligger ivägen.. Kram Immi

Brita sa...

Kanske dina barnbarn säger som mina barn: "Det är så skönt att somna till symaskinens surr!" ;-) Lycka till med allt du tänkt göra! Ska bli kul att se resultaten! Kram!

Lizzan sa...

Inte stressa det är inte sunt och då kanske du dessutom är helt slut när barnbarnen kommer. Du hinner det du hinner och det andra får du helt enkelt gömma under sängen ;)
Kram Lizzan