Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Trolla med four patch!!

Idag har vi haft en riktig sydag här i Varberg.Båda mina grupper  har sytt och så är det varannan torsdag.Just hemkommen ,trött men lycklig ,,,efter denna härliga dag,,,tänkte jag visa några bilder som jag tog idag  hos Apelquiltarna.
För fjortondagar sedan sydde vi ,,trolleri med four patch.En mycket rolig teknik att sy tycker jag.Den gick dessutom  hem hos de mina,som oxså tyckte att den var jätte roligt att göra.


Birgitta har sytt denna.

Margaretas.

Sist men inte minst...Anitas!!!


Nu säger fru Johansson Godnatt!!!!

3 kommentarer:

Maja sa...

Häftigt!
Detta block står på min "To do list".
Natti Natti!
Kram Maja

evaj sa...

Tack Maria!!Hörs imorgon.../kram

Wivi sa...

Tänk så mycket man kan göra med bara kvadrater.
Kram