Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2020

Show and Tell Monday!! NR406

 




Måndag och det är slutet på Oktober och vi har knappt två månader kvar till jul!!Vi som syr har lite tid kvar att tillverka julklappar.

Så till idag har jag sytt en necessär med By Annies mönster som finns hos Butiken Annalunda precis om tyget jag använt och övrigt material till denna förvaring.

Tyget kommer från Alexander Henrys fabrics och  finns hos Anna precis som vadden som är  är In-R-Form.

I mönstret från By Annie är det  5 olika storlekar och denna jag sytt till idag  är den x-tra stora och mönstret heter Clam Up




Önskar Er alla en härlig  SY vecka!!Eran Bambi





1 kommentar:

Anonym sa...

Så till idag har jag sytt en necessär med By Annies mönster som finns hos Butiken Annalunda precis om tyget jag använt och övrigt material till denna förvaring.

school uniform fabric online
school uniform check fabric