Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2020

Finish it up Friday!!

 




Nu byter vi månad om någon dag igen och som vanligt OCH hur kan tiden gå så fort??

Har man roligt sägs det så går den fortare .Tänkte att börja om mitt liv med att ha tråkigt....men vill jag detta ?Nej tror inte det så nu gäller det bara  att gilla läget och göra varje dag sååå lång rolig och innehållsrik som möjligt!! Roligt har jag ju men tiden...!!!!!!!


Till idag så visar jag ytterligare en By Annie necessär och då modell Large. 



Bakom min nya förvaring är den X-tra stora enl. mönster som heter Clam Up. Tyg och mönster samt tillbehör finns hos Anna. Butiken Annalunda.

Tyget!! Clementine Buttercup PWHB 053 By Heather Baily.In-R-Form vadd: By Anni dragkedja:



Trevlig helg mina vänner/ Bambi

1 kommentar:

Immi sa...

Jättefina nessar, med underbart tyg! Håller helt med dig om tiden, fattar inte vad dagarna tar vägen...Kram Immi