Summa sidvisningar

måndag 12 augusti 2019

Visa och Berätta måndag NR. 343






I några dagar har det varit mulet och med det några sydagar.Det har varit så skönt att komma igång och min Janne sa Välkommen!!
På torsdag kör vi igång i mina sy grupper och det känns också skönt samt på lördag har Anna x-tra
öppet och då har jag fått äran att var där och inspirera!!


Idag så får ni två sampler block  med  den vanliga HST sömnaden. och så kommer det också ett litet annorlunda block. Ett godis block! eller karamell....







Jag gjorde två block och då blev det ett par grytlappar,Men passar perfekt till din Sampler samling.




Ni skär till 4 röda 2,5 inch kvadrater
                   2 vita 2,5 inch kvadrater
                   2 röda rektanglar 2.5 x 6,5 inch

och en röd och en vit kvadrat som är 4,5 inch i
kvadrat och här syr du 4 HST. Placera ut dina kvadrater
och rektanglar samt renskurna HST till 4st 2,5 inch kvadrater.




Lycka till mina vänner!!Eran Bambi



Inga kommentarer: