Summa sidvisningar

fredag 16 augusti 2019

Finish it up Friday!!!





Så här är det !!Nu är denna quilten  hel klar.... och detta mönster sydde mina sy grupper igår här i Apelviken och de tyckte det var jätte roligt!!!
Kan en fröken må bättre när man väl är hemma och sammanfattar dagen. Så glad man är!!Tack mina töser.




  Idag drar jag vidare ner mot Skåne till vännen Anna över helgen .Det ska bli så roligt att träffa henne igen sist var det när hon fyllde år.
Kanske träffas du och jag för hon har öppet sin affär lördag och då är jag där med många tips och trix!!
Mejerivägen 8 Förslöv.

Kram mina vänner och trevlig (Sy)helg!!Bambi



1 kommentar:

Susan sa...

Jag gillar det här mönstret och det skurkiga utseendet på det. Det är en underbar täcke! Ursäkta min Google-översättning från engelska, snälla.