Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2019

Visa och Berätta måndag NR: 322







Hej mina vänner!!

En ny vecka och en ny utmaning  med mina Sampler block.

Idag får ni bara ett block och det är på grund av att jag skulle vilja att ni syr detta block
med egna färger och tankar samt  syr minst tre block till ex. en löpare!! ((Använd gärna ett Charm Pack!!))
Givet ni som samlar på dessa block syr som vanligt eller kanske hänger på min utmaning också.
När ni sedan har sytt dessa block så mailar ni dem till evakjell132@hotmail.com.
Ni syr dem som HST och så är det 4 kvadrater 2,5x2,5 inch!!




Tidigare i veckan så sydde jag dessa löpare från tidigare block så jag vill gärna visa dem och hoppas
också kunna inspirera Er lite.
Jag hade med dem i lördags och visade dem för de som var hos Butiken Annalunda på Annas Happy Quilting Day och sydde från kl.09.00-21.00 och det blev populärt.


Dessa löpare är sydda med charmpacks kvadrater och bastyg!!







Jag ser fram emot massor med mail!!Lycka till!!Bambi


3 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

The table runners are lovely!

Denise sa...

I'm enjoying watching your sampler come together. Thank you for the linky party.

Birthe Marie sa...

Så fine løpere du har lagd! Det er mange muligheter med trekant/squares. :-)