Summa sidvisningar

måndag 26 november 2018

Show and Tell Monday!! nr. 306





                                                       


Än har vi här i Varberg gröna gräsmattor och ringblomman har kommit tillbaka och lyser så fint iden höstade rabatten!!
Och egentligen skulle jag klippa gräsmattan och då förhoppningsvis för sista gången.Men det gör jag inte utan jag har krupit in och sitter och syr vid min symaskin.

Syr, just det och nu vill jag visa er den nya löparen jag sytt.och är klar till idag.
Mönstret är detsamma som en av mina julquiltar.










Ha en fin måndag och välkomna till den 306:te Visa och Berätta måndag..eran Bambi

6 kommentarer:

chrisknits sa...

Cute runner, so graphic!

Denise sa...

Thank you for the linky party Bambi. I dont know how you find the time for all these wonderful finishes.

Marti sa...

Such a pretty runner. Your piecing is perfection. Congratulations on another finish!

Susie H sa...

Your runner is beautiful and I love your Christmas quilt!

yanmaneee sa...

jordan shoes
air jordan
golden gooses sneakers
curry 4
kyrie 5
ferragamo belts
jordan sneakers
nike vapormax
nike hyperdunk
lebron 15 shoes

shete sa...

hop over to this site go to these guys my sources see this page website link advice