Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2018

Visa och Berätta måndag nr 253





Idag är ni välkomna till ett nytt Visa och Berätta måndag och då nr 253!!

 Vi är inne i midsommarveckan och vad händer då?? Jo att det där efterlängtade regnet kommer och just denna veckan ...skall vi på fredag springa ut och in med sillen eller skall vi ha turen med fint väder så man kan sitta ute och äta samt få njuta vidare av sommaren ?? och få dansa runt midsommarstången? det är frågan det.








Måste bara visa er och göra lite reklam för detta strykjärn något som jag väntat på i år!!!
Och som jag beställt utav Anna www.butikenannalunda.se

Oloiso heter det och många av er har säkert sett det på nätet och då från over there.
Nu kommer det äntligen till Sverige och är anpassat efter våran el. Jippi!!
Detta strykjärn har ju en touch kontroll i handtaget som gör att järnet sänks mot tyget så fort man greppar handtaget och så fort man släpper handtaget så lyfter det.Ni känner väl igen det eller hur?Du slipper alltså sätta strykjärnet på högkant när du är klar.Många finesser finns det och en till är tycker jag är bra att det stängs automatiskt av sig efter 8 min.Längtar redan efter hösten.....








Mer reklam men då bara min #bambiväska och den är sydd i Michael Miller tyg och heter In the round.Fodrad med fickor och mellanlägg Craft-tex och handtagen har jag satt i fyllnadsmaterialet
In -R -form.Själv tycker jag det är en riktig glad väska.


Detta var allt från Bambi idag och jag hoppas ni har det bra alla där ute och njuter av våran sommar 
givet då med eran kompis symaskinen.



7 kommentarer:

Connie Kresin Campbell sa...

Beautiful tote!

Birthe Marie sa...

Så tøff den vesken var! :-)

Denise sa...

Congrats on the iron, looking forward to your review. Love the bag, it looks so cheerful.

Anonym sa...

Prickar känns som sommar.Fin väska.
Snälla BAMBI: jag vill ha en ny bild på toppen av din fina blogg.( Har aldrig gillat den du har nu ).
Sorry , LOLO

Susie H sa...

That bag is gorgeous!

Turid sa...

Fin veske, og nyttig nå når plastposene etterhvert forsvinner.

yanmaneee sa...

yeezy boost 350 v2
michael kors factory outlet
nike air force 1
nfl store
fila shoes
adidas zx flux
goyard handbags
adidas stan smith
jordan 13
golden goose sneakers