Summa sidvisningar

fredag 22 juni 2018

Finish it up Friday!!








                                                           TREVLIG MIDSOMMAR!!!!!








Idag vaknar vi har till en strålande sol och blå himmel men det blåser rejält ute och det är tyvärr nordanvind.. Jag hoppas det blir en bra midsommar trots allt och vi kan äta och fira ute runt midsommarstången.




För ett par veckor sedan kom sista numret av Rikstäcket ut och då med en mönsterbilaga som en X-tra present till oss medlemmar med anledning av 30-årsjubeleum.






I början på bilagan är ett av mönstren som  jag skickat in.Tyvärr blev det  ett starkt nedbantat mönster p.g.a. för många inlämnade mönster och det är ju trevligt för oss läsare.Jag hoppas att ni kan följa det  och sy denna löpare som jag använt mig av ett Charmpack och två andra tyger.






Så här idag på Finish it up Friday  visar jag två olika löpare sydda med detta mönster och
i två olika Charmpack.Löparna finns till beskådning och tygerna kommer från Anna i Förslöv.



Kram på Er från Bambi!!

Inga kommentarer: