Summa sidvisningar

måndag 20 november 2017

Välkomna till Visa och Berätta måndag!!









Hej måndag och all inspiration som jag hoppas ni får idag!!här på Show and Tell Monday with Bambi
Veckans blogg blir  denna veckan http://tittis quilt-lek.


Titti har jag också träffat några gånger  personligen och då hos BizzieBee i Vissefjärda((kanske 
syns vi snart igen där ?9/12??))
Titti håller just nu på med något stort tror jag 122 block är klara och 94 återstår..visst
är detta spännande ...
Jag hoppas ni följer Tittis sömnad på hennes blogg och jag själv är mycket nyfiken på
resultatet!!





I lördags var jag i Förslöv och inspirerade hos Anna och det var så mysigt så .En mycket lugn och arbetande grupp.Kursdeltagarna sydde dessa alster och jag hoppas att de var nöjda.






 och så fick de ju också se min ny sydda komponerade löpare med grytlapparVilket blev uppskattat och någon helg i Januari syr vi detta!!!


Men innan dess skall en skiss komma till som då finns i Butiken Annalunda!!


Small quilts and Dollquilts samt Making Monday länkar jag till/Kram Bambi

4 kommentarer:

Mia sa...

Hi, my friend. I am so glad I found your beautiful blog. I am a new quilter and new in the blogosphere! Kisses from the sunny Greece! Have a lovely day!

Birthe Marie sa...

Så fint det du viser, og den nye løperen din var kjempestilig! :-)

dq sa...

Beautiful Christmas quilt!

Carole @ From My Carolina Home sa...

Wonderful projects!