Summa sidvisningar

måndag 25 september 2017

Visa och Berätta måndag!!






Nu är det slut firat för min del och "verkligheten" knackar på dörren.Nej så allvarligt har det absolut inte varit, men det var ett roligt dygn med många kommentarer och grattis hälsningar vilket jag tackar för.
Denna besökssumma som jag uppnått har jag inte fixat själv utan även med er hjälp.Jag vet att det ligger många timmar vid min dator bakom denna framgång men framför allt så ligger ju de flesta timmarna vid symaskinen.

Tänkte göra om lite här på Visa och Berätta måndag och med lottens hjälp tänker jag lägga ut en blogg här hos mig samt bild från den som länkade veckan innan och göra lite X-tra reklam för Er och eran blogg.Med lottens hjälp så föll det på premiären den norska och   Den syende himmel.





Quilterskan heter Turid och gör så underbara alster både på symaskinen men också handsyr de mest fantastiska quiltar med bl. a hexagoner.Mitt råd är att ni söker efter den på följande adress:
densyendehimmel.blogspot.se
Gå gärna tillbaka i hennes blogg och se just dessa arbeten men lova mig följ även utvecklingen framåt.
Mer om denna quilten läser du på hennes sida!!



Tänker även att alla ni som sitter hemma i stugorna och syr och inte har några bloggar så får ni också vara med här på måndagar.Skicka in era alster till evakjell132@hotmail.com och skriv några rader om ditt alster + namn och givet ett foto så lottar jag där också om det blir många som skickar in ,


Då kan det se ut så här.....
Jag har lånat denna bilden från FB och goda vännen Gunmai Sandberg från Förslöv.Hon skriver så här ser det ut på strykbordet två veckor efter Quiltrallyt!!!
Fantastiskt!!



Jaaaa varför ska man inte inspirera och dela med sig och vara stolt över det man skapat???









4 kommentarer:

Turid sa...

Oi, trodde ikke mine egne øyne da jeg plutselig så quilten min her. Takk for reklame for bloggen min. Har hatt det travelt i det siste, og ikke fått noe på bloggen. Men det blir snart.

evaj sa...

Tack själv Turid!! Tycker att vi alla skall hjälpas åt och göra " reklam"" för oss men också våran fina och roliga hobby!!! Kram❤️

Anonym sa...

Kul med reklam!!! Jag följer Turid sen flera år tillbaka och kan bara hålla med dig. Hon gör underbara quiltar!!!!!!

evaj sa...

Tack Gun!! Håller med dig!!❤️