Summa sidvisningar

fredag 22 september 2017

Finish it up Friday




En bukett med de vackraste blommorna fick jag igår av goda vännen Anna Bengtsson samt alla sina syvänner på Kulans Quiltcafe.Anledningen är mitt räkneverk!!!som slagit över till en fantastisk summa......

Jag är djupt rörd och vill här passa på och tacka mina vänner/läsare som följer mig här på min blogg!!Denna dagen var en otrolig dag...dels att få inspirera på detta quiltcafe men också inse att kanske betyder mina ord och bilder något för er.





Väl hemma så var mannen eller min Rutkock också införstådd med dagens händelse och jag fick ett glas Cava med en grattis puss!!



Nu är det ju så att jag vill inte stå i centrum utan jag  vill bara inspirera och hoppas att det räcker för att ni ska till er det och att ni bara vill  sy sy och åter sy efter mina ord!!Ni skall veta att våran hobby är unik härlig samt rolig ja till och med läkande för hälsan/själen ...och detta är faktiskt så....genom åren har jag sett....att få drömma sig bort fantisera plocka i tyger välja lägga samman bestämma skära sy ihop pressa och nu få se ett resultat...det ni Då glömmer man bort allt elände och mår bara bra!!!!Testa gärna  varje dag ....

Dagens bild och Färdig till fredag blir inte så speciell denna fredagen men vänta så kommer det annat till veckan för jag har massor av mysiga alster att lägga ut här som nu är färdiga.Så idag blir det bara ett par grytlappar ....för idag njuter jag alldeles själv på min alldeles speciella dag som ÄR unik tack vare ER!!




( Julen är snart här ..ca 3 mån. kvar dax att vara ute itid!)


Kram och ETT STORT TACK till ER alla  ni är så speciella/ Bambi



5 kommentarer:

Catarina C sa...

Stort GRATTIS,Eva, förstår att ni hade en trevlig dag i Förslöv, tyvärr var jag upptagen med annat (golftävling som inte gick så bra) och hade inte möjlighet att komma. Härlig blombukett som verkligen var värd! Kram Catarina

Kate sa...

The Santa mini is very fun.

Gunilla K sa...

Vacker bukett till vacker tös!!! Det var verkligen jättekul att få träffa dej....nu är vi trötta i benen.
Massa kramar Gunilla

evaj sa...

Thank you!!❤️

evaj sa...

Även jag har trötta ben idag 7,3 löpning !! ❤️❤️