Summa sidvisningar

måndag 17 juli 2017

Inlägg 200 på måndagens Visa och Berätta!!

























Idag ger jag mig en ros till  mig själv!! 200 veckor har jag lagt in ett Visa och Berätta måndag här på min bloggen ...och varje vecka!!Så jag tycker att jag är värd den.Givet går ju även denna blomma till er som ett tack!! för alla veckor ni läst länkat och också skrivit många fina kommentarer!

Min tanken med dessa inlägg  är ju att ni alla skall bli inspirerade av allt fint som sys ute  runt om i landet/världen samt att ni också får visa upp eran blogg och då göra "reklam" för den och kanske få flera läsare och sy vänner!!



Själv har det hänt mycket här hos mig på bloggen och en händelse jag minns alldeles speciellt är när Julie Stocker med bloggen http://pinkdoxies.com skrev till mig .Det var alldeles i början av mitt Visa och Berätta och Julie hjälpte mig att ta fram min ...logga och detta gjorde hon från andra sidan Atlanten!!
Du är en fantastisk quilterska Julie samt vän! Tack!!




Ja det finns mycket som jag kan ta upp här men risken är att man glömmer någon och det vill jag inte!! för alla ni är alla lika betydelsefulla.


Sömnaden igår gick i raket fart





och 8 underlägg av vanligt patchworks tyg syddes till en  alldeles speciell  vän och hennes nya mysiga tankar... Mer om detta kommer säkert så småningom men just nu så förblir det en liten hemlighet!Vädret var ju inte så bra så min Janne fick besök och nu har jag bara handsömnad att ta itu med resten av veckan då solen o sommaren är tebax och ute på altanen med nära och kära!!Det är skönt att göra fler saker samtidigt.


Till er alla Tack för ni länkar läser och kommenterar ...ni är bäst!!

6 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

I really like the fabric you used in the project for your friend. The rose is beautiful! Happy stitching this week.

LoNiPe sa...

Du är värd en ros alla dagar i veckan - både för allt fint du skapar och visar samt för din energi att hålla igång Visa och Berätta. 200 veckor är fantastiskt. Må så gott!

Turid sa...

Gratulerer med jubiléet, 200 uker, det er slett ikke verst. Idag vil jeg lenke til min tutorial for en blokk der du får brukt opp alle dine rester, gamle og nye. Og rester har vi jo alle nok av. Fint å få laget noe nyttig av dem.

Judy Hansen sa...

Hi Bambi, 200 Monday link ups! Congratulations!
Would you mind adding a link back to http://smallquiltsanddollquilts.blogspot.com within your post somewhere? It helps quilters who check out your Design Wall Monday post to be able to link back to my blog and then look at the next design wall. Thanks! Judy

dq sa...

Thank you for the beautiful rose and for the wonderful linky party each week!

Unknown sa...

Grattis till de 200. Tycker jag känner igen tyget från Butik Annalunda?! Är det hon som har något spännande på gång, kanske?