Summa sidvisningar

fredag 21 juli 2017

Finish it up Friday!!









Idag har solen tagit ledigt men det sägs att imorgon är den tillbaka igen.Hos oss har många sovmorgon men lilla Bambi hon är uppe med tuppen.
Det är  skönt att få lite egen tid så jag har varit ute på min egna lilla intervall träning och motionerat då i lugn och ro nu på morgonen.
Det gäller ju att bygga upp konditionen så man orkar med höstens alla trevliga evenemang.






Sömnaden har det varit lite si och så med men en och annan söm har det hunnits med .
Jag är så glad över att ha en ny liten nesessär att visa upp  här  idag och den är sydd med stadkanter.
Stadkanterna ligger mig starkt om hjärtat och de tycker jag är så roliga och sätta ihop och se de växa fram .
Jo jag vet att det tar lite tid att få ihop ett block!!Men vad tar inte tid?



Jag visar här lite tidigare alster och kanske blir ni intresserade av lite sömnad av dessa remsor!!





Eller kanske skall du börja och spara lite remsor så du kan sy dig en egen stadkants nesse!!

Bambikramar!!

3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så flott det ble! Happy Quilting!

Anonym sa...

Du ska veta att du har inspirerat mig att sy med stadkanter! En nesse har det blivit och en massa rutor som ska sys ihop när jag får tid :) Kram

Yanicka sa...

I am keeping all my salvage now and I will eventually use thené