Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2017

Välkomna till Visa och Berätta måndag!!





Åter har vi en ny och orörd vecka framför oss som för mig kommer och innehålla många spännande saker både privat men också här på bloggen!!

Symässigt har jag i helgen varit hos Anna och inspirerat ett av hennes mysiga quiltcafeer.Det var en fantastisk lördag där det syddes så maskinerna gick varma och många kom!!En alldeles speciell hälsning skickar jag till Gunilla och Lotta med varma Bambikramar.
Tack och givet Bambikramar till er alla som var med också!!











Vidare har jag själv ett Quiltcafe här på onsdag och jag ser fram emot detta och senare i veckan ja det kommer ni att få läsa här på bloggen så småningom .

Jag hoppas att ni också haft en fin vecka och vill idag vara med och inspirera och länka din fina blogg till mitt Visa och Berätta måndag som är öppen ända fram till onsdag midnatt så du har tid på dig och som sagt det plötsligt händer det alltid något här hos mig !! Var uppmärksam!! Kram kram





1 kommentar:

LoNiPe sa...

Men vad spännande!!!! Ska bli kul och se vad du hittat på nu. Härlig inspiration har du som vanligt. Må så gott!