Summa sidvisningar

onsdag 28 januari 2015

Mitt i veckan.....







...tiden den rusar iväg och jag försöker häng med i svängarna.
Många projekt har jag börjat på under dessa dagar jag varit hemma men inga är helklara ,,,det är tycker jag så himla roligt att börja på allt och sedan se det växa fram.....så kommer jag då till slutklämmen och vad gör jag då .....jo börjar på något nytt......känner ni igen er???Lägger undan det första och så växer högen och blir bara fler och fler....UFOS....


Hur som helst så är jag glad idag också över att ni varit med och INSPIRERAT på Visa och Berätta måndag, denna veckan var lite av  rekord över deltagare och det känns så bra att ni vill vara med och dela med er av allt vacker ni syr.



 
 


Några block sydda med TaDa vliselin som blivit över räcker till en kudde ......

Strax ska jag leta tyg till de lukkekanter jag måste få till så något arbete blir klart i veckan för fredagen står snart framför dörren och knackar på.......men  jag vet också att min Anna fått in så himla mysiga tyger och dessa är jag så sugen på att sätta saxen iiiiiiiiii.
Dessutom så hade jag den äran att få vara med och träffa designerna men också se och känna på tygerna over där. Ett minne för livet!!!!!


Stor kram!!!

3 kommentarer:

Stephanie sa...

Lovely block, very wintery!

Turid sa...

Flott blokk, og du er produktiv som vanlig. Jada, jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Har bestemt meg for å sy ferdig noen UFOer nå i vår. Men så måtte jeg jo starte en også likevel. Så er det bare.

Mia sa...

Nu har jag missat någonting. Vad är TaDa vliselin och hur använder man det?
Kram Mia