Summa sidvisningar

lördag 24 januari 2015

Lördag!!






Först måsta jag bara TACKA er alla för ni har varit med och INSPIRERAT oss alla på Visa och Berätta måndag ..två veckor i rad.
Jag har följt er och njutit av alla fina alster ni visat upp på era bloggar under ett mycket dåligt Wifi nät i Egypten.
Men bättre sent än aldrig!!!Tack tack alla!!!

Som sagt har maken min egna Rutkock och jag haft några sköna och soliga veckor i Egypten och kom tillbaka till Varberg igår fm.Vi lämnade ett soligt land med över 30gr och sol och kom till Varberg där det var noll gradigt och även här sken solen så det var ju inte så stor temperatur skillnad!! denna gången  men kallt var det ändå.









Det var skönt att komma hem och jag var ju bara tvungen att test sy lite......men först genomgång av min symaskin och sedan bara sy sy  och sy.
Några småbitar av stadkanter fastnade jag för och så fick det bli ...ett litet mini block 3x3 inch blev det tillslut.
Nästa beslut blev nåldyna eller necessär och resultatet ser ni här ovan......

Idag är det blåsigt och grått och trist... borta bra men hemma är ändå bäst!!!KRAM på er alla mina vänner och en x-tra kram till våra nyfunna vänner värmlänningar och stockholmare!!

BAMBI!!

4 kommentarer:

annemarlen sa...

Välkommen hem :))
Ha en skön helg, kram.

Turid sa...

Velkommen hjem. Og så rett på symaskinen, da. Så flott denne ble. Jeg har også tatt fram mine jarekanter, men er ikke kommet lenger enn til nåleputer enda. Men har noen andre planer også. Takk for herlig inspirasjon og god helg!

Carina, lurvendesign sa...

Jätte fin!

Annette sa...

Välkommen hem!
Och stadkanter kan man ha till mycket :)
Må så gott