Summa sidvisningar

lördag 5 november 2011

Oj,oj så tyst....





.......det blivit nu......usch, så jobbigt!!

Ja nu har alla åkt hem och Kjell och jag sitter här alldeles ensamma,,,,,det är såå tyst,såå tyst.Vi får väl dra igång våran Spotify så det blir lite livat,igen.Tror vi tar Tina Turner och The Best!!!! Högt .högt ....

Jag skall iaf ..hämta alla mina saker som jag städade bort igår,och lägga dem tillbaka.Annars hade vi ju inte fått plats vid matbordet  och det hade kanske blivit sytråd som maträtt!!

Vi hade det riktigt mysigt igår kväll,när alla de våra var samlade här.De kom ju lite sent ,20.00,,men så hade de ju varit på Gekås oxså och trängts med alla andra som var där.....en av de värsta dagarna på året.

När allt är tillbaka kanske det kan bli en och annan söm ,,för nu är mina julblock färdig broderade .Kanske finns det lite ork att sätta ihop dem .Tygerna är tvättade och ligger oxså och väntar på nästa steg.Men just nu känner jag mig alldeles förlamad i denna tystnad....

Hoppas att  alla ni  därute har det bra denna underbara allhelgonadag ,,då vi har haft 16,6 gr som varmast under dagen.Tänk om våran vinter kunde bli så här.Snö.. jo då,,men då åker man till fjällen ,,för de som vill.


KRAMAR!!!!

6 kommentarer:

JaneGardner sa...

Vilken UNDERBAR pumpabonad!!! Superläcker!!!! Ha det gott denna ljuständarhelg. Kramar

Eva sa...

läcker bonad.
Tack för kuvertet som kom i fredags, nu rullar kugghjulen.
Kram Eva

Maja sa...

Inte sitta och deppa nu!
Hoppas att du gav dig själv samma utmaning som du skickade oss!
Har absolut ingenting att sätta till de tygerna!!! Så NOG VAR DET EN UTMAING!
Kram

Wivi sa...

Heja, heja, fram med Jannen så blir det nog ljud.
Kram

Catarina C sa...

Du är säkert igång med dina projekt idag, söt pumpabonad. Vi hade också ett fantastiskt väder igår! kram

Lizzan sa...

Kan tänka mig att det nu blitt alldeles tyst, men snart är det jullov och jag antar att barnbarnen då återvänder ;)
Kram Lizzan