Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Ett säkert köp!!

skulle det nog säkert vara att köpa aktier i Posten!!Nu har jag inte tagit reda på OM det finns sådana att köpa,, men OM så skulle den aktien säkert höjas hela tiden,och bli ett säkert köp..Varför???
Jo ,vi quiltare köper varor  ,sänder kuvert och paket emellan oss hela tiden!!Tänk vad frimärken de får sålt!!
och tänk så många jobb detta ger.Tänk va vi är duktiga....

En som sponsrade posten i fredags var Maria,,jag fick en ny utmaning,,av henne...(Behövdes ,,verkligen en spark där bak)))



En sött broderi och några tyger,,,fick sedan sätta till egna också...inte så svårt hoppas jag,,men nu så funderar chippppet där uppe,,,,,Tack Maria!!!

Idag är det tråkgrått här,,men våran promenad har vi tagit och det var ju riktigt varmt ,,men som sagt grått,grått...En sväng till stan har också vi också gjort.Det är så konstigt ,,tyst här.Kansker inte så konstigt eftersom fyra av våra barnbarn har varit hos oss,i veckan,och då mina vänner ,,då var det fart ......tror det tar nog några dagar till så är jag tillbaka i vardagen igen.


Ha det,,Kramar från bambi



3 kommentarer:

Kerstin sa...

Ska bli spännande att se vad "chipet" kommer fram till...!!
Kerstin

Wivi sa...

Fina tyger, de blir säkert något alldeles extra.
Kram

Gudrun sa...

Hej. Jag känner igen det där med tystnaden. Den är genomträngande, nästan så det gör ont. Men någonstans sitter en liten djävul som säger "Va skönt,nu kan jag pyssla med mitt igen". Det är kul när dom kommer men det är kul när dom åker oxå.:-)