Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

En av två...

kuddar har jag fått färdig  hittills idag .Alldeles strax kommer nr två också att var dekorerad med lite knappar eller yo-yos. Jag får väl se vad som kan passa .Det är en stor tjej i Borås som önskat dessa av farmor..



Denna mittrutan är broderad  med Aurfil tråden och mönstret är färdigtryckt på tyget.Samma mönster som jag sydde detta täcket!




Hjärte yo-yosen på sidan får väl ingå i hjärteutmaningen  för Septembermånad.

Tusen tack alla ni, igår ,som kommenterade min jullöpare.Så fina ord stärker!!

Tisdagskramar på Er alla!!


4 kommentarer:

Wivi sa...

Hahaha, jag har också gjort en hjärteyoyo idag.
Vilken söt kudde, den blir säkert uppskattad.
Kram

Maja sa...

Vi har alla sytt en hjärteyoyo. Jag gjorde min i somras! Tycker att kudden blev jättefin med det turkosa mot det vita! Så fräsch!!!
Kram

Kerstin sa...

En sån underbart söt kudde! Blir alldeles säkert jätte uppskattad.
Kram Kerstin

Anonym sa...

Jättefräsch kudde! Härlig färg. Kram, Gunilla G