Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2023

Våren på G!


 Efter ett evigt regnande visade sig solen äntligen idag och jag kunde ta en timma på altanen o solstolen. Givet så hade jag kläder på mig och då även min vinterkappa . Men snart så blir det annorlunda.

Ikväll så känner jag lite hettande i kinderna och det är välbehövligt att få lite färg. 

Över helgen så har jag försökt få klart det jag skurit till i form av vårliga necessärer. Vi går ju mot ljusare tider och det är hög tid att bli klar med dem. 

 Ilördags firade vi i Konsthantverkarna ett år i denna lokal vi har nu på Kungsgatan 3.Det var så otroligt roligt för butiken var välbesökt och vi fick mycket beröm för den också. Några av våra gästutställare var också med i butiken och berättade om sina hantverk. 


❤️🦌


2 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

Congratulations for a good year of store ownership! I hope you have many more enjoyable years!

Pg slot แตกง่าย sa...

Pg slot แตกง่าย เกมแจ็คพอต PG SLOT เป็นอีกหนึ่งต้นแบบเกมทำเงินยอดนิยมเยอะที่สุดในปี 2021 นี้ มีเรื่องราวชักชวนติดตาม และก็มีภาพกราฟิกที่ชัดเจนงดงามสูงที่สุดอีกด้วยเล่นเลย