Summa sidvisningar

fredag 10 september 2021

Finish it up Friday!!

 


Idag skall jag göra något  fantastiskt roligt jag har varit med om lite tidigare men inte axlat det helt själv!!

Jag skall  vara  affärsbiträde i en alldeles helt underbar affär och den finner du på Storgatan 11 i Ängelholm helt ensam! Visst har jag Klara i sin butik att fråga om det skulle vara något jag inte klarar av och visst har jag sysslat med tyger innan men men Det skall bli jätte spännande nervigt och super roligt att få jobba i Butiken Annalunda de närmsta 4 öppetdagar.

Tack Anna för  jag fick detta förtroende och njut nu där du är,. Detta är du värd mer än någon annan,


I veckan har vi som är medlemmar i Rikstäcket fått vårat höst nr av Riktäckets tidning och där fanns ett mönster med från mig som jag gärna vill presentera här för Er. Vill också säga att tidningen vi får blir bara bättre och bättre .Jätte roligt.










Välkomna och hoppas vi syns i Ängelholm på Storgatan / Eran Bambi lite på ""hal is"" 😂

Inga kommentarer: