Summa sidvisningar

måndag 21 juni 2021

Show and Tell Monday!! inlägg 440!!

 


Hej mina vänner !!Nu går vi in i midsommarveckan och vädret har ju varit varmt och toppen med mycket sol och bad tidigare. Men som vanligt så får kanske sillen åka ut och in från midsommarbordet precis som i reklamen som gick för ett par år sedan på TV. Eller så kommer den aldrig ut på bordet  men på fredag vet vi.

Nu skall vi inte se det så för vårat Sverige är ju fantastiskt och metrologerna har haft fel förut, Ja vi får som sagt se!!

Jag kommer iaf att ha en sy vecka här hemma denna  veckan  samt fixa midsommar städningen. Är "ledig"!!


Idag tänker jag visa en ny bambiväska som jag sytt med Free Spirits Kaffe Fassett tyg designat av Philips Jacobs och som heter Brocade Peony.Inköpt hos Butiken Annalunda Storgatan 11 Ängelholm.Väskan finns tillsalu hos Konsthantverkarna i Varberg Västra Vallgatan 41 i Varbergs city.

Mönstret är mitt egna.



önskar Er också en härlig vecka och glöm inte symaskinen!!Eran Bambi




1 kommentar:

Gretchen Weaver sa...

Very nice bag, love the fabric!