Summa sidvisningar

måndag 23 november 2020

Show and Tell Monday inlägg 410

 


Min vecka som varit har varit bra och jag har haft fantastiska dagar tillsammans med mina vänner hos Konsthantverkarna ,Butiken Annalunda/Klaras samt mina syvänner här i Viken Vi har träffats på ett bra sätt och tar givet våran Covid på allvar men med respekt .I de lokaler jag varit finns det gott om plats att träffas och umgås.

Nu i helgen har jag varit placerad vid min nya symaskin och det har varit skönt med tanke på vädret .Det har blåst  och blåst  samt regnat emellan solen tittat fram lite då och då.Samt många sömmar har det blivit.

Till dagens Show and Tell Monday kommer mitt sista alster med serien Venice detta underbara tyg från Robert Kaufmann  Fabric och Butiken Annalunda,

Det är en kudde sydd med HST precis som quilten jag visat tidigare.

Tanken är ju att alla dessa alster skall passa ihop i ett hem. men vad tycker ni?













Jag önskar Er alla en härlig vecka och var rädda om ER!!Bambi