Summa sidvisningar

torsdag 2 juli 2020

Finish it up Friday!!






Mycket har hänt denna veckan när det gäller sömnad!!här hos mig.

Först fick jag klar min julklapp till Anna och hennes följare på gruppen Butiken Annalundas Kreativa Tråd sista dagen på juni månad. Där har jag lovat ett mönster med beskrivning varje månad!!Detta mönster fick även vandra vidare till mina syelever som är  på sommarlov som en X-tra present från fröken!!För visst vore det tråkigt om de sitter hemma och inte har något att göra!!




Sedan har jag omarbetat och kompletterat ett väskmönster som tog nästan två hela dagar att göra.





Vidare så har jag sytt ytterligare en väska och då en bad/shopping väska med materialet Mesh och tyg från Robin Pickens och hennes Painted Meadow och allt från Anna.






Det verkar ju inte bli så bra väder i helgen så vem vet vad jag visar upp på måndag!!Ha det bra till dess/Kram eran Bambi

Inga kommentarer: