Summa sidvisningar

måndag 1 juni 2020

Visa och Berätta Måndag nr 385!!







Ny vecka och ny månad och en ny härlig sommar har vi fått.
Tidiga mornar blir det med en löpar tur innan det blir för varmt  och sedan hoppas jag på att blåsten avtar så jag kan lyfta ut min symaskin och fortsätta njuta av dagen tillsammans med den.
Allt emellanåt skall jag vara en Automover rensa lite ogräs och så blir det sömnad igen .Håller bl.a på med Linneas hexagonquilt och den har tagit 3 dagar att få den quiltad...nu är det kanterna som skall ta hand om och tiden börjar bli knapp.
För  det finns faktiskt så mycket mera roligt jag vill sy och kanske inspirera med.Imorgon skall jag åka till Förslöv och botanisera i Butiken Annalundas tyg och vaddlager och dit längtar jag att få njuta!!För något tyglager har jag ju  inte !!Så därför passar det så bra att fylla på …..












Kram Bambi

Inga kommentarer: