Summa sidvisningar

måndag 20 maj 2019

Visa och Berätta Måndag Nr 331!!






Idag så blir det bara ett block i våran Sampler samling av HST block.Men den som väntar på något gott så vem vet snart kanske jag lägger ut flera.

Solen kom tillbaka i helgen och det har varit några fina och varma dagar.Jag flyttade ut min symaskin för att ta tillvara tiden och solen för dagarna går så fort  och jag kände att jag ville föröka sy färdigt så mycket som möjligt både gammalt och nytt.Jag älskar min altan och sol och värme. Så denna löningen idag var och blev perfekt.






Nu har vi måndag igen och ny syvecka och länkar dags!!

Bambi!!



2 kommentarer:

Miaismine sa...

Such a pretty block - I'm making a similar one! Thank you for sharing!

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Another pretty block ;)